2003-as fennállása óta a Splunk a megoldásaival azt a célt szolgálja, hogy a napi szinten keletkező óriási adattömeget átláthatóvá, értelmezhetővé és azonnal hozzáférhetővé tegye valós időben. Akkor, ott, és olyan formában, ahogy arra az ügyfélnek szüksége van.
A Splunk elemző megoldásai igénybe vehetők helyi telepítéssel – Splunk Enterprise – vagy felhős szolgáltatásként – Splunk Cloud – segítségével. Ezek leegyszerűsítik az üzlet számára hasznos összefüggések feltárását, könnyen feldolgozhatóvá válnak az IT/OT infrastruktúrából, a biztonsági rendszerekből, vagy akár az egyedi pénzügyi, üzleti alkalmazásokból származó adatok, segítve ezzel a biztonsági elemzők, a fraud elemzők és az üzleti döntéshozók munkáját. Hozzájárulnak a termelékenység, a biztonság, a jövedelmezőség és a versenyképesség fokozásához is.
A Splunk Cloud felhős megoldás lévén leveszi az üzemeltetési feladatok terhét a szervezetről, és akár napi 10TB adat feldolgozásáig skálázható.
Az Enterprise Security egy prémium megoldás, amely a döntéshozók számára áttekinthetővé teszi a felmerülő biztonsági események összefüggéseit, és azok kezelésének körülményeit, lehetővé téve a gyors és hatékony reakciót a külső és a belső biztonsági incidensekre. Egyik kiegészítője a User Behaviour Analytics, amely kulcsrakészen segít felderíteni a felhasználói viselkedés szokásostól való eltérését.
Másik kiegészítője a Phantom SOAR platform, amely képes automatizálni a biztonsági incidensek kivizsgálását, ezáltal töredékére csökkentve a nyomozati időt és az emberi erőforrás-szükségletet. E megoldáscsomag az iparági elemzők véleménye alapján is élen jár a biztonsági üzemeltetőközpontok (SOC) monitorozási, elemzési és incidenskezelési tevékenységeinek összehangolásában.
Az IT Service Intelligence egy következő generációs monitorozó- és elemző rendszer.
A fejlett vizualizációk és elemző nézetek által új szintre emeli az üzletileg kritikus üzemeltetési mutatók közötti összefüggések, és az anomáliák okainak feltárását, így csökkentve az üzemeltetési incidensek kivizsgálására fordított időt.
A Splunk több mint 5 000 munkavállalóval segíti az ügyfeleit és 110 országban van jelen a világon. A Fortune 100-as listán szereplő vállalatokból 92 már meglévő Splunk felhasználó. Megoldásait világszinten több, mint 13 000 ügyfél használja a szolgáltatási szintek növelésére, a biztonsági kockázatok kézben tartására, a törvényi megfelelőség és a DevOps folyamatok elősegítésére, valamint az új termékek kialakítása során döntéstámogató elemzések elvégzésére.